fretag

Fredagkväll och de flesta sitter och har mys och firar att helgen är här....själv firar ja inte ett skit. Jag har jobbat hela dagen och ska jobba hela dagen i morgon också.
Antar att ja får vara glad sålänge det inte är minus 16 grader ute.
Har precis ätit lite räkor och slö kollat lite på lets dance...ska ta en dusch och sen sova tror jag...
Johan är också supertrött för han har varit ledig i en månad och gymmat  i dag så han är helt slut....
Stackars honom! ( inte alls bitter)
Homer är iaf mycke bättre så det är kanske där vaccinet gör sitt, de blir mycke lindrigare!
Han hostade lite i natt men idag har han inte hostat något vilket är kanon, så han är nog ute på banan igen :-)
På söndag ska vi ut och käka med jobbet och fira av en tjej som ska plugga till brandman eller säger man kvinna?
Ska blir trevligt iaf, och nästa lördag ska vi ha riktig tjejkväll, alla gamla tjejkompisarna från högstadiet ska försöka ses var 3dje månad iaf och så går vi laget runt så att nån får hålla middag varje gång.
Sjukt kul! Även om alla bor på olika ställen och har olika liv nu så när vi väl ses så är vi alltid bästisar....
Antagligen är de så riktiga vänner funkar...

Nu tackar ja för mig för idag och önskar er som ska va lediga en riktig god helg!

PS.välkommen amanda min förhoppningsvis nya läsare ;-)




Dagens bilder får bli från fruktbarhetens strand i thailand :-)
Lite för att amanda ska gilla min blogg! Hon gillar sånt här, de vet ja ;-)
Kvinnan i svart latexdress är inte jag, ja badar i bikini när ja är utomlands.
Observera penisarna i drivor i vänstra hörnet av bilden.Eller den stora med rött ollon.
Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ha ha det är sjukt!!

2010-01-16 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0